10 Mayıs 2010 Pazartesi

Biraz da süslenelim...

Anneler günü, bir kutlama yazısı yazamadım, kusuruma bakmayın. Tahmin edeceğiniz gibi yoğun bir gündü. Biraz gecikmeli olarak hepinizin anneler gününü kutluyorum. Aslında çocuklarımızla birlikte olduğumuz her gün bizim günümüz. Sağlıkla, mutlulukla...



Biraz süslenmeye karar verdim. Evi süslediğim yeter artık. Annemin bana yaptığı bu kolyeyi paylaşmak istiyorum sizlerle. Kurdele ve keçeden oluşuyor kolyemiz.



İnce organze kurdelelere çeşitli boncukları geçirip kolyenin sap kısımlarını oluşturuyoruz. Uç kısmına da birbirinden farklı boncuklar takıyoruz. Kullanılan boncuklar kolyenin tarzını belirliyor. Bizimki ağırlıklı olarak, tahta ve sedef boncuklardan oluşuyor.



Kolyenin dikkat çeken bölümüne gelirsek...



Yuvarlak keçe üzerine boncuklarla işleme yapıyoruz. Mümkün olduğu kadar aralık bırakmadan boncukları sıralı işlemeye çalışıyoruz. Bunu annem işledi, çok muntazam olmuş. (Ben de denedim, gerçekten böyle işlemek biraz uğraştırıyor. Ben işlediğimi teyzeme hediye ettim. Fotoğrafını çekmemişim. Ama en kısa zamanda çekip, fotoğrafını sizlerle paylaşırım. )



Bu iki resimde kullandığımız boncukları göstermek istedim. Kolyenin keçe kısmını işledikten sonra arka tarafına keçe veya kumaşla astar yapılırsa daha temiz görünür. Benim kolyemin arkasında da keçe var.

Süslü, püslü, bakımlı güzel günler diliyorum.

11 yorum:

  1. çok çok güzel ..anneciğinin ellerine sağlık ..güzel günlerde kullanman dilerim ..

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar değişik olmuş, fikirlerinden faydalanmalıyım, takıyla aram yok ama süs olarak....

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş, annenin ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sevgili dikiş sepeti çok şık kolyeye bayıldım dikişte olduğu gibi diğer çlışmalarınız da çok güzel sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ödülünüz var :)

    http://lavantabahchesi.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-award.html

    YanıtlaSil
  6. selam arkadaşım eğer kabul edersen sana bir ödülüm var
    http://nwww.nestug.blogspot.com/2010/5/sweetblog/ödül

    YanıtlaSil
  7. Sevgili dikis sepeti seni bu tatli ayicikla odullendiriyorum.. sevgiler..
    http://akitchenwitch.blogspot.com/2010/05/benimde-artik-bi-odulum-var.html

    YanıtlaSil
  8. merhabalar,bloğumda size ait sweet blog ödülünüz var,almak isterseniz bloğuma bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Dikiş Sepeti, renkleriyle bütünlüğü harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil