30 Nisan 2009 Perşembe

Kuşlu Çaydanlık Kılıfı



İşte bir çaydanlık kılıfı daha... Daha önce polar kumaşla yapılmış bir kılıfı sizlerle paylaşmıştım. Bu da yenisi. Üzerindeki aplikeleri başka bir proje için hazırlamıştım. (Bu arada diğer proje de runner ve amerikan servisi) Sonra bu parçalar fazla geldi. Hemen bir yerlerde kullanmak gerek. Bende bu kılıfı yaptım. Akşam üzerleri balkonda çay içerken çaydanlık soğumasın diye.

Diğer çaydanlık kılıfım daha büyüktü. Bunu küçük çaydanlığıma göre yaptım. Görünce bu hangi çaydanlığa uyar? diye düşünmeyin.



Kılıfın içine elyaf koyup astarladım. Alt ucunu verev biye ile kapattım. Aplike kuş, çiçek, yaprak ve yumurtaların altlarına tela yapıştırıp kenarlarını kıvırarak zemine diktim. Ağaç dalı da biyeden oluştu.



En üst kısımda tutmak için küçük kırmızı bir yoyo var. (Resimde pek görünmemiş) Son olarak dal dışında aplike ettiğim bütün parçaları yorganladım. Ben kılıfı kullandım bile. Ama sizin yorumlarınızı çok merak ediyorum.

14 yorum:

  1. çok cici olmuş:)
    eskiden annem de yapardı caydanlık kılıfı.
    eline saglık

    YanıtlaSil
  2. selam, aslında servis termoslaro kullanılıyor artık. ama ben böyle şeyleri seviyorum, samimi ve sıcak geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş balkonda terasta çaydanlıklarınız üşümicek :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim, uzmanamator. gelmene sevindim.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş bende severim böyle şeyleri

    YanıtlaSil
  6. evet patchwork un hakkını veriyorsun ..ben bu konuda uzman değilim ama senin ve saniyenin yaptıklarının çok prof olduğunu düşünüyorum ..yoyolarım için arşivini karıştırıyorum haberin olsun ..

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı ve sıcak bir sunum olur bu şekilde .eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim, ayliz.kelebek, sana da teşekkürler. ben de senin sayfandan yer alan patchwork örneklerini çok beğeniyorum. bu arada istediğin kadar karıştır, arşiv sana kurban olsun

    YanıtlaSil
  9. artık çaylarda soğumaz içinizde :) gerçekten insana sıcaklık veren cici bi kılıf olmuş güzel günlerde kullanmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim özge'cim.gelmene çok sevindim.

    YanıtlaSil
  11. yine çok şık kullanışlı birşey yapmışsın keyifli balkon sohbetlerinde sıcacık çayını yudumlayıp iyi günlerde kullan sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. bence çok kullanışlı bişey olmuş,sürekli mutfağa gidip çay doldurmaktansa çaydanlığı al getir cicilerini giydir üşümesin:))
    ellerine sağlık ablacığımm

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim saniye'cim, kübra zeynep, güzel yorumun için sana da teşekkür ederim. hadi gelin çayı beraber içelim.

    YanıtlaSil
  14. merhaba arkadaşım.zevkle izliyorum projelerini.eline sağlık.

    YanıtlaSil