5 Mart 2009 Perşembe

Yelkenler fora!



Bu bir duvar panosu. Bunu da Dükkan'ıma koydum. Denizleri (ve denizcileri) çok severim. Erkek çocuğumun olması da denizle ilgili figürleri dekorasyonda kullanmakta etkili oluyor. Çünkü erkek çocuklar için dekorasyon konsepti bulmak zor oluyor. En şık olanı "marine" konsepti bence... Benim oğullarımın yatak örtüleri de yelkenli motifli. Odalarında bir "deniz" havasıdır esiyor. Bu panoda, en güzel deniz motiflerinden ikisi var; deniz feneri ve yelkenli...



Bu resimde deniz feneri var. Fon için astar bir kumaş kullandım. Üzerine denizin dalgasını belli etmek için değişik desenli mavi kumaşları kullandım. Üzerine deniz fenerini oluşturan parçaları tek tek aplike ettim.



Bunlar da yelkenliler! Rüzgarda tatlı tatlı süzülüyorlar. Yelkenli, benim pek çok çalışmamda kullandığım bir obje. Ayrıca büyük oğlum Yankı'da yelken sporu ile uğraşıyor. Anlayacağınız her yanımı yelkenliler sardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder