8 Mart 2009 Pazar

Kadife Yastık ve Turuncu Güller


Yastık kullanmayı çok seviyorum. Evdeki yastıkların yerlerini sürekli değiştiririm. Bugün salonda duran yastık iki gün sonra yatağımı süslüyor olabilir. Kısacası bende yastık çok.

Bu yastık kadife kumaş üzerine işlendi. Çiçeklerin bazı dalları kum boncuklarla oluşturuldu. Kurdele güller önce yapılıyor sonra yastığa dikiliyor. Diğer işlemeler ona göre yerleştiriliyor.

Örneğin ayrıntıları burada. Sizin de olmasını istiyorsanız; Dükkan'ımda..



Sayfamı takip ettiyseniz anlamışsınızdır, bunu da annem yaptı. Kurdele nakışı annemin uzmanlık alanı, patchworkler benim. Ama ben patchworkle kurdele nakışını birlikte kullandığım çalışmalar da yaptım. Bunları da daha sonra paylaşacağım.

2 yorum:

  1. Geçen sene aile birliğine gitmiştim,öğrendim kurdele işini,iki tane yastık yapmıştım.Bakımı zor,her zaman kullanılmıyor,yalnız misafir geldiğinde...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Kurdele nakışını yastık olarak kullanmak zor, ama örtülerde çok rahat kullanılıyor. Youm için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil